Zadbaj o formę

forma6Ćwiczenia są dopełnieniem zdrowej diety, a te znacznie łatwiej wykonuje się w grupie lub w parach. D&N wspólnie z wicemistrzami fitness i kulturystyki Anną i Piotrem Dziekan przedstawia kilka prostych ćwiczeń wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej.

 

 

 

forma5Obydwoje stoicie na wprost siebie, następnie równocześnie robicie wykrok prawymi nogami przyjmując dostawę w klęku, jednocześnie podajecie sobie butelkę i wracacie do pozycji wyjściowej. Ważne, aby w zgięciach utrzymywać kąt 90 stopni i naprzemiennie zmieniać nogi do wykroku. Postawa musi być całkowicie prosta. To ćwiczenie modeluje mięśnie pośladków, ud i łydek, pracują również mięśnie ramion, barki i biceps.

 

 

 

 

forma4Jedna osoba kładzie się na podłodze, zginając przy tym kolana. Druga przytrzymuje jej stopy tak, by przy skłonach nie odrywały się od ziemi. Wykonujecie naprzemienne, skrętne skłony głowy do kolan. Następnie zmieniacie się miejscami. Ćwiczenie idealnie działa na mięśnie poprzeczne brzucha.

 

 

 

 

 

forma3Przyjmujecie pozycje klęku podpartego. Jedną nogę unosimy zgiętą w kolanie ku górze. Ważne, aby przez cały czas ćwiczenia utrzymywać odpowiedni kąt w kolanie. Następnie zmieniamy nogę. Podczas ćwiczenia pracujemy nad mięśniami pośladków, tylnej grupy uda i podudzia.

 

 

 

 

 

forma1Do kolejnego ćwiczenia potrzebujemy gumowej taśmy. Stojąc w pozycji prostej, przytrzymujemy ją w środkowym punkcie stopami. Oba końce trzymamy w dłoniach. Następnie unosimy zgięte w łokciach ręce do góry. Tym samym modelujemy mięśnie ramion i pleców.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

forma2Oboje stoicie do siebie plecami. Ważne, aby utrzymać prostą postawę. Naprzemiennie podajecie sobie butelkę z wodą raz z jednej strony, raz z drugiej. Ćwiczenie angażuje mięśnie brzucha, mięsień prosty i skośne, a także dolne mięśnie grzbietu.

Więcej w tej kategorii: « Jesteś tym, co jesz Niebiesko mi! »
Powrót na górę