BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA A NEGATYWNE OPINIE O FIRMIE

Sukces rynkowy uwarunkowany jest umiejętnością dopasowania się do potrzeb konsumentów. Wielu właścicieli firm opiera swoje działania na informacjach płynących prosto od klientów, które są traktowane jako podstawowe źródło informacji, będące fundamentem podejmowanych decyzji. Opinie na Google oraz na innych portalach są odzwierciedleniem wymagań ludzi, korzystających z oferty danej marki.

Jak poznawać wymagania? Badanie satysfakcji klienta to pierwszy, ale duży krok ku udoskonaleniu działalności firmy, niezależnie od branży, w jakiej funkcjonuje. Czy to restauracja, hotel, sklep, czy rozrywka badanie weryfikuje, w jakim stopniu przedsiębiorstwo spełnia rozmaite oczekiwania konsumentów oraz w jaki sposób porównują oni jego ofertę do konkurencji.

Dlatego ważne jest, by negatywne opinie o firmie pojawiały się jak najrzadziej – jak to zrobić? Oczywiste jest, że od czasu do czasu pojawi się mniej przychylny komentarz. Konstruktywną krytykę zawsze należy brać do serca a swoje działania ukierunkować na ulepszanie oferty względem pojawiających się potrzeb. Właśnie z tego względu wykonuje się badanie satysfakcji klienta.

Opinie na Google oraz recenzje pozostawione w mediach społecznościowych są podpowiedzią, czy firma jest warta uwagi. Grunt to pozyskiwać ich więc jak najwięcej. Nie należy to do najprostszych zadań, ponieważ konsumenci zwykle nie są wystarczająco zmotywowani do wyrażenia swojego zdania w sieci, oprócz sytuacji, kiedy są z czegoś wyjątkowo niezadowoleni – dlatego negatywne opinie o firmie pojawiają się częściej.

Fixback a badanie satysfakcji klienta

Coraz popularniejszą aplikacją na rynku, która skutecznie mierzy się z codziennymi problemami przedsiębiorców, stała się platforma Fixback. Jej podstawowym walorem jest możliwość przeprowadzenia rzetelnego badania zadowolenia konsumenta nieskomplikowaną metodą, jaką jest dokładnie opracowana ankieta. Odpowiedzi na jej pytania stanowią odwzorowanie najważniejszych potrzeb i wymagań konsumentów.

Zyskiwanie lojalności oraz rekomendacji to dzisiaj podstawa. Satysfakcja klienta jest istotnym wskaźnikiem, pozwalającym prognozować przyszłość firmy oraz jej wyniki. Fixback pozyskuje opinie na Google, a także na inne social media, z czego negatywne pozostawia jedynie do weryfikacji właściciela firmy, dzięki czemu jest doskonałym rozwiązaniem dla biznesu, trwale ulepszającym jego wizerunek.

Reply